نصب و راه اندازی دکل تلفن همراه در روستا‌های اندیمشک

دو دکل سایت همراه اول در منطقه شاهزاده احمد و روستای حمام نصب و راه اندازی خواهد شد.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: به منظور افزایش محدوده آنتن دهی تعداد دو دکل سایت همراه اول در منطقه امام زاده شاهزاده احمد (ع) و روستای حمام نصب و راه اندازی می‌شود.

او می‌گوید: قرار داد سایت یو اس او منطقه شاهزاده احمد منعقد شده و سایت روستای حمام نیز بزودی قرار داد منعقد و عملیات نصب و تجهیزات این دو سایت همراه اول صورت می‌گیرد.

فرماندار اندیمشک گفت: یک سایت دکل همراه نیز در منطقه مسکن مهر نصب شده است، با توجه به پوشش آنتن دهی  و اینترنت ضعیف در منطقه مسکن مهر و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته  سایت دکل همراه اول در این منطقه نصب و بزودی راه اندازی خواهد شد.

به گفته او تجهیزات دکل آنتن دهی روستای باریکاب بخش الوار گرمسیری  نیز خریداری شده و طی روز‌های آینده این تجهیزات نصب و پوشش آنتن دهی شبکه همراه اول دوباره در این منطقه برای اهالی محترم این روستا‌ها و روستا‌های تحت پوشش فعال می‌شود

جهانگیری گفت: سه سایت همراه اول ۴۸متری طی چند ماه گذشته در شهر اندیمشک راه اندازی شده است و این سایت‌ها به تکنولوژی شبکه پرسرعت همراه اول متصل هستند وضمن برطرف شدن مشکلات نقاط کور، پوشش آنتن دهی ارتباطات سیار مناطق کوی نیرو، کوی لور و اداره بهزیستی و محدوده اطراف را نیز  بهبود بخشیده است.

برچسب ها: آنتن دهی ، تلفن همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.