مدیرعامل شرکت دشت یوز گفت: تا آخر اردیبهشت امسال، با امضای شروع ساخت این جاده سیروس آباد توسط پیمانکار، ساخت این جاده آغاز می شود.

کاظمی پور مدیرعامل شرکت دشت یوز گفت: باتوجه به اینکه جاده سیروس آباد، باتوجه به تصمیمات شرکت چادرملو و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، به شرکت دشت یوز واگذار شد، وارد مذاکره شدیم و اسناد مناقصه تهیه شد.

او بیان کرد: برای شناسایی پیمانکار در روزنامه آگهی شد و در حال حاضر اسناد، توزیع شده است و در حال شناسایی پیمانکار هستیم. 

استاندار نیز در نشست با فرهیختگان بافقی در فروردین امسال گفت: در موضوع جاده سیروس آباد، حق با مردم است و مناقصه برگزار می‌شود. 

او تصریح کرد: در همین فصل بهار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و با بازدید از پروژه، روند کار را پیگیری می‌کنم. 

در سال ۱۳۹۷ با اخذ مجوز‌های مربوطه مصوب شد احداث این جاده از اعتبارات زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و چادرملوی اردکان آغاز شود. 

حدود ۱۰ کیلومتر از این مسیر توسط شرکت سنگ آهن مرکزی بافق زیرسازی و ۲۰ کیلومتر از آن نیز کف‌شکنی و ترانشه برداری شد. 

برای ادامه کار هم استاندار یزد در در دی ماه ۱۴۰۰ در منطقه سبزدشت حضور یافت و شرکت‌های صنعتی و معدنی را موظف به انجام تعهدات خو در این زمینه، کرد. 

 از آخرین صورت‌جلسه تنظیم شده برای احداث این جاده توسط شرکت معدنی دشت یوز، هشت ماه می‌گذرد در حالیکه قرار بود طی ۲ ماه برای مطالعات و شروع عملیات اجرایی اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
باسلام و خسته نباشید
مشخصه تا چه تاریخی این جاده مورد بهربرداری قرار می گیره باسپاس