رئیس پارک علم و فناوری پردیس گفت: با برگزاری نمایشگاه بین المللی اینوتکس ایران از نظر خدمات فناورانه افزایش ارتقاء داشته است.

مهدی صفاری نیا، رئیس پارک علم و فناوری پردیس در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس اظهار کرد: اینوتکس نمایشگاه فناورانه‌ای است که بازدیدکنندگان این حوزه نه تنها به عنوان بازدید بلکه به عنوان خریداران نیز با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه قرار داد انجام می‌دهند و با انتقال تجربه و تحلیل مسائل به گفت‌وگو می‌پردازند.

او افزود: فرصت معرفی محصولات خدمات فناورانه به بازار‌های داخلی و یافتن شرکای خارجی در عرصه بین الملل از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. ارتقاء رتبه علمی و فناوری کشور با برگزاری نمایشگاه بین المللی اینوتکس در چند سال اخیر از نظر ارتقاء خدمات فناورانه درخشش خوبی داشته است.

صفاری نیا بیان کرد: پارک علم و فناوری پردیس شبکه‌ای بین المللی است که محصولات تولید شده را در ۴۰ کشور دنیا عرضه کرده است. موسس و متولی برگزاری این نمایشگاه در دوازده دوره پارک فناوری پردیس بوده است. پارک علم و فناوری پردیس یک زیست بوم کامل در ابعاد بین الملل در حوزه‌های فناوری در خود ایجاد کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس گفت: صد‌ها  شرکت دانش بنیان ایرانی و غیر ایرانی با بیش از ۹ هزار متخصص در پارک فناوری پردیس حضور دارند. اضافه شدن شهرک مسکونی نخبگان در پارک علم و فناوری پردیس از برنامه‌های پیش روی پارک علم و فناوری پردیس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار