مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۷ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های گرمسار و آرادان در غرب استان در حال اجرا است.

باقری گفت: علاوه بر ۱۷ طرح زیرساختی در دست اجرا، ۱۲ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های گرمسار و آرادان تحویل قطعی و ۱۷ طرح عمرانی تحویل موقت شده است.

وی بیان کرد: این ۲ شهرستان، سه شهرک و یک ناحیه صنعتی به بهره‌برداری رسیده دارند و تاکنون در این مناطق، یکهزار و ۴۷۰ قرارداد واگذاری‌ حق انتفاع با ۶۲۸ بهره بردار منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: ۸۰ قرارداد واگذاری حق انتفاع به مساحت ۶۷ هکتار با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های گرمسار و آرادان در سال ۱۴۰۱ منعقد شد.

وی تصریح کرد: بالغ بر یکهزار و ۵۹۰ میلیارد ریال شهرک‌سازی در شهرک ها و نواحی صنعتی این ۲ شهرستان سال گذشته هزینه شد.

باقری به برنامه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در اجرای طرح‌های مهم این شهرستان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای طرح خط انتقال آب از حبله رود به شهرک گرمسار و ایوانکی یکی از مهم‌ترین طرح‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ است.

وی افزود: آماده‌سازی زیرساخت بخش ۹۹ هکتاری و ۱۵۰ هکتاری شهرک صنعتی ایوانکی شامل راه، آب، فاضلاب و گاز از دیگر برنامه‌های ۱۴۰۲ این شرکت در شهرستان گرمسار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار