معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

اجرای قانون عفاف و حجاب، امنیت روانی و اجتماعی را در جامعه تضمین می‌کند

سردار محمد بهرامی گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار امکان پذیر است که یکی از مؤلفه‌های امنیت، امنیت روانی و اجتماعی است.

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی انتظامی کشور گفت: دشمنان ایران که با هزینه‌های گزاف رسانه‌ای و تبلیغاتی برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و نا امن کردن کشور ناکام ماندند؛ توطئه‌ای دیگری از سر گرفتند و آن بی حجابی و بی حیایی در جامعه اسلامی ایرانی ماست.

وی ادامه داد: غافل از اینکه عفّت و حیاء زنان مومن و اصیل ایرانی در دنیا زبانزد است و اسناد تاریخی نشان می‌دهد که زنان ایرانی در هیچ دورانی برهنه و بی حجاب نبوده اند.

سردار بهرامی افزود: ایران عزیز ما در سایه‌ی انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های ملت ایران و خود باوری زنان و مردان ایرانی به پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در همه‌ی زمینه‌ها دست پیدا کرده و امروز یکی از قدرتمند‌ترین کشور‌ها در زمینه‌های مختلف علمی، پزشکی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی در منطقه و جهان است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی انتظامی در ادامه افزود: البته پیشرفت و توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار امکان پذیر است که یکی از مؤلفه‌های امنیت؛ امنیت روانی و اجتماعی است که دشمن آن را هدف قرار گرفته و قصد دارد با ترویج بی حجابی و بی حیایی در جامعه امنیت روانی و اجتماعی جامعه را مختل کند.

سردار بهرامی در پایان گفت: برای اجرای قانون عفاف و حجاب در جامعه همه باید پای کار بیایند و وظایفشان را انجام دهند و مجموعه انتظامی را در اجرای آن یاری نمایند چرا که اجرای قانون عفاف و حجاب، امنیت روانی و اجتماعی جامعه ما را تضمین می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
دانشگاه ها رو جمع کنید
دانشکاه تهران رو...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا تا شهرها رو به گند نزدند جمعشان کنید این اراذل بی حجاب را ،تو شهر ما فعلا کم هستند اما برخوردی دیده نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام و درود بی پایان به شما غیور مردان عرصه امنیت و سلامت روحی و روانی جامعه بزرگ اسلام و حقانیت کوبنده و مقتدرانه با این عمل کشف حجاب باید مبارزه کرد و مماشات را به خاطر دین اسلام و قرآن نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی ص کنار گذاشت ما رهرو راه حضرت زهرا س وحضرت زینب س هستیم خدا پشت و پناهتان یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
الله اکبر الله اکبر گردن هموطناتو هم دیناتو میزنی امثال تو آبروی اسلام رو هم میبرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
امنیت روانی من با برگشت نصف ‌پس اندازم از بورس تامین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تورم که مایه ی دسترنج مردم رو میسوزاند خودش به تنهایی90 درصذ بر روحیه و اعصاب و روان زحمتکشان تاثیر منفی میگذارد! حال چه تضمین میشود
آخرین اخبار