حمیدرضا جلیلی گفت: اپراتورهای سامانه مخابراتی ۲۰۲۰ در منطقه خوزستان به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس و رفع مشکلات مشترکین اینترنت پرسرعت adsl, vdsl و ftth در سطح مناطق استان هستند.
او میگوید: از این تعداد تماسها در سال گذشته، مشکل ۱۸۰ هزار و ۳۳۰ تماس توسط اپراتورهای این سامانه حل شده است و هفت هزار و ۸۰۰ تماس توسط اپراتور به لایه ۲ پشتیبان ناظر ارجاع شده است.
به گفته او از تعداد ۲۰۶ هزار تماس مشترکین دیتای خانگی، بیش از هفت هزار و ۷۱۵ تماس، مشترکین مشکل مخابراتی داشته که با ثبت تیکت به مراکزمخابراتی جهت رفع مشکل ارجاع داده شد.
معاون تجاری وامور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان گفت: متقاضیان جدید جهت دسترسی و استفاده از اینترنت پرسرعت خانگی adsl, vdsl و ftth با سرعتهای متفاوت و بستههای متنوع و مقرون به صرفه با سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ تماس بگیرند.
به گفته او مشترکان دیتای خانگی نیز، میتوانند مشکلات و اختلالات دیتای ثابت خود را با اپراتورهای این سامانه درمیان بگذارند تا اقدامات لازم به منظور رفع مشکل انجام پذیرد.