حسینی محراب گفت: لازم است آمار دقیق افراد فاقد شغل در استان مشخص شود که بر اساس آن برنامه‌ها و اقدامات لازم به شکل منسجم تری صورت گیرد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: مدیران ما کسانی می‌توانند باشند که در زمینه اشتغال به استان کمک نمایند و ما کاری مهمتر از این موضوع نداریم، تمام مسائل امنیتی ما رنگ و بوی مسائل اجتماعی و اقتصادی دارد و در واقع اگر ما در حوزه اقتصاد قوی باشیم از مشکلات امنیتی کاسته میشود.

او می‌گوید: با هدف حل مشکلات اشتغال و تولید حتی اگر نیاز باشد سراغ کارگاه‌های کوچک میرویم و جلسات را آنجا برگزار کنیم چرا که شأنیت ما مسئولان کاستن از جامعه بیکار است.

حسینی محراب گفت: در عین حال لازم است آمار دقیق افراد فاقد شغل در استان مشخص شود که بر اساس آن برنامه‌ها و اقدامات لازم به شکل منسجم تری صورت گیرد.

استاندار خوزستان گفت: خوزستان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و بایست معضل بیکاری تا جای ممکن ریشه کن شده و حتی فرصت‌های شغلی برای افراد بیکار سایر استان‌ها نیز فراهم شود.

حسینی محراب گفت: بایست برای حل مشکلات مربوط به معارضین و اسناد زمین‌های کشاورزی گروهی تعیین کنیم؛ طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری که در دست اجراست و سرمایه گذاری که دولت در این خصوص در حال انجام است با اولویت و در راستای ایجاد اشتغال است و همه مدیران، صنایع و آموزش‌های مرتبط با بخشض کشاورزی باید در این خصوص کمک نموده و پای کار بیایند.

برچسب ها: حل بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.