ادارهکل روابط عمومی و مدیریت بانک سپه به خبر منتشر شده در باشگاه خبرنگاران جوان مبنی پاسخ داد.
در پاسخ به بخش اول پیام شهروند خبرنگار محترم، بانک سپه علاوه بر مرکز تماس با مشتریان به شماره ۱۵۵۷، با راه اندازی میز خدمت، ضمن فراهم نمودن زمینه ارتباط با مشتریان گرامی خود به تمامی پیشنهادات، انتقادات مشتریان محترم رسیدگی و مشکلات آنان را از این طریق مورد پیگیری قرار میدهد.
موضوع قطع شدن سیستم سرویس دهنده که در این پیام مطرح شده، موضوعی فراگیر و دائمی نبوده و ممکن است یک اختلال در سیستم سرویس دهی به مشتری رخ دهد که احتمالا برای این شهروند محترم نیز چنین موردی پیش آمده است؛ علیایحال در اینگونه موارد پیگیریهای لازم از بخشهای فنی و تخصصی بانک برای حل مشکل مشتریان عزیز به عمل میآید.
در خصوص امکان تمدید خودکار کارتهای بانکی به اطلاع میرساند: بعد از شرایط اضطرارکرونا طبق سنوات گذشته، تمامی بانکها در صورت پایان مهلت اعتبار کارتهای بانکی با اعلام فراخوان از مشتریان خود برای مراجعه به شعب و تمدید کارت دعوت میکنند.ادارهکل روابط عمومی و مدیریت بانک سپه به خبر منتشر شده در باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر مشکل تمدید کارت بانکی و عدم ارائه خدمات سیستم این بانک به یکی از مشتریان خود پاسخ داد.
در پاسخ به بخش اول پیام شهروند خبرنگار محترم، بانک سپه علاوه بر مرکز تماس با مشتریان به شماره ۱۵۵۷، با راه اندازی میز خدمت، ضمن فراهم نمودن زمینه ارتباط با مشتریان گرامی خود به تمامی پیشنهادات، انتقادات مشتریان محترم رسیدگی و مشکلات آنان را از این طریق مورد پیگیری قرار میدهد.
موضوع قطع شدن سیستم سرویس دهنده که در این پیام مطرح شده، موضوعی فراگیر و دائمی نبوده و ممکن است یک اختلال در سیستم سرویس دهی به مشتری رخ دهد که احتمالا برای این شهروند محترم نیز چنین موردی پیش آمده است؛ علیایحال در اینگونه موارد پیگیریهای لازم از بخشهای فنی و تخصصی بانک برای حل مشکل مشتریان عزیز به عمل میآید.
در خصوص امکان تمدید خودکار کارتهای بانکی به اطلاع میرساند: بعد از شرایط اضطرارکرونا طبق سنوات گذشته، تمامی بانکها در صورت پایان مهلت اعتبار کارتهای بانکی با اعلام فراخوان از مشتریان خود برای مراجعه به شعب و تمدید کارت دعوت میکنند.