این اولین نسخه چهار سیلندر لندکروز سری ۷۰ از زمانی است که یک جفت موتور ۲.۴ لیتری بنزینی و دیزلی به مدل سال ۱۹۹۱ اختصاص یافت.
لندکروز J ۷۰ که برای مدل سال ۱۹۸۴ عرضه شد، هیچ نشانهای از کاهش سرعت نشان نمیدهد. این خودرو که به عنوان پیکاپ یا شاسی بلند در دسترس است، به دلیل طراحی کلاسیک و طول عمر بسیار، خودرویی محبوب در سراسر جهان باقی مانده است. در استرالیا، سفارشات مدل ۲۰۲۲ این خودرو به دلیل تقاضای زیاد متوقف شد و انتظار نمیرود تا پایان سال دوباره برای سفارش بیشتر بازگشایی شود.
توربودیزل چهار سیلندر جدید از تویوتا هایلوکس قرض گرفته شده است. در حالی که اعداد خروجی هنوز در دسترس نیستند، انتظار میرود قدرت موتورتویوتا لندکروز جدید مشابه با مشخصات «هایلوکس» (HiLux) از ۱۵۰ تا ۱۶۵ کیلووات و ۴۲۰ تا ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور، معادل ۲۰۱ تا ۲۲۱ اسب بخار و ۳۱۰ تا ۴۰۶ پوند فوت گشتاور باشد. برای مقایسه، موتور ۴.۵ لیتری V ۸ توربودیزل ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۳۱۷ پوند فوت گشتاور تولید میکند. این بدان معنی است که دیزل چهار سیلندر همان سطح عملکرد را ارائه میدهد و در عین حال مصرف سوخت بهتر و آلایندگی کمتری دارد.
علاوه بر دیزل چهار سیلندر، انتظار میرود لندکروز J ۷۰ برای اولین بار از سال ۱۹۹۰ یک گیربکس اتوماتیک ارائه دهد. سایر ارتقاءها شامل سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با Apple CarPlay و Android Auto و تغییرات جزئی زیبایی در داخل کابین است.
تویوتا همچنین قصد دارد یک پیشرانه هیبریدی نه چندان قدرتمند برای هایلوکس و پرادو تولید کند، اما برنامهای برای ارائه آن به لندکروزر اعلام نکرده است. در عین حال، تویوتا در آیندای قابل پیش بینی به عرضه V ۸ دیزلی در لندکروز J ۷۰ ادامه خواهد داد.
با وجود اینکه مدل پایه به ۴۰ سالگی نزدیک میشود، تویوتا به به روز رسانی و بهبود لندکروز J ۷۰ ادامه میدهد. در سال ۲۰۲۲، LC ۷۰ تعدادی به روز رسانی و بهبود را دریافت کرد. تویوتا برنامههای قطعی برای مدلهای آینده خود را اعلام نکرده است، اما اشاره کرده است که با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد رسمی J ۷۰، «تغییر بزرگ» در راه است.
من زن می خوام