دادستان کرمان نسبت به رفع کمبود‌ها و نیازمندی‌های کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ در کمترین زمان ممکن با همکاری نهاد‌های مرتبط قول مساعد داد.

مهدی بخشی دادستان کرمان به همراه محمد ضیاء‌الدینی معاون دادستان و دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر در حاشیه بازدید از کمپ ترک اعتیاد ماده ١۶ که به منظور بررسی و رفع مشکلات این مرکز صورت گرفت، پس از گفت و گو با تعدادی از مددجویان در زمینه خدمات ارائه شده و کمبود‌ها و نیازمندی‌های آنان در جریان امور قرار گرفت.

دادستان کرمان با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها باید نسبت به بهبود وضعیت این گونه مراکز و مراقبت بعد از خروج این افراد مشارکت و با دستگاه قضایی همکاری کنند، عنوان کرد: چنانچه شهرداری مربوطه از دو روز آینده مبادرت به جمع‌آوری زباله‌های کمپ نکند، وفق مقررات برخورد خواهد شد.

او با اشاره به ماده ١۶ قانون مبارزه با مواد مخدر و ضرورت جمع‌آوری معتادین متجاهر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان تصریح کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد اداره کل بهزیستی استان ظرف دو هفته آینده نسبت به تهیه پتو، تشک، بالشت و سایر نیازمندی‌های اولیه مددجویان اقدام کند.

مدعی العموم در استان با اشاره به مشکلات این کمپ با بیش از ۴۱۰ مددجوی تحت درمان از جمله خرابی نانوایی و تهیه روزانه ۹۰۰ قرص نان از سطح شهر که امریست دشوار، قطع آب روزانه و تهدیدات بهداشتی که این امر در پی خواهد داشت، تاکید کرد: پس از گذشت دو هفته آینده مجددا همراه با اصحاب رسانه که خود نیز پیگیر این موضوع بودند و مکرراً آن را درخواست می کردند از کمپ بازدید خواهد شد و چنانچه ترک فعلی مشاهده شود، اقدام لازم معمول می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار