مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی بیش از ۳۹ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

محبوب حیدری در یکصدو چهل و چهارمین جلسه شورای مسکن که با حضور استاندار و اعضای شورای مسکن استان در محل سالن شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد گفت: تعداد برنامه یکساله استان ۱۵ هزارو ۸۸۳ واحد و برنامه چهارساله ۶۳هزارو ۵۳۱ واحد می‌باشد که بر این اساس تعداد کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان ۱۱۴هزارو ۹۷۳ نفر است.

او تعداد کل متقاضیان تایید نهایی در استان ۳۹هزارو ۵۸۳ نفر برشمرد و ادامه داد: تعداد متقاضیان واریز وجه ۴۰ میلیون تومان ۲۴هزارو ۲۱۳ نفر در کل استان بوده که از این تعداد ۱۹ هزار ۵۵۷ نفر در اردبیل و ۴هزارو ۶۵۶ نفر در شهرستان‌های استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده در استان ۷هزارو ۳۹۹ نفر و ۱۶هزارو ۹۷۸ نفر در سایت ۵۰۰ هکتاری شهر اردبیل عنوان کرد و افزود: تعداد واحد دارای قرارداد ساخت در استان ۶هزارو ۹۲۰ واحد و تعداد واحد‌های دارای قرارداد مشارکت با بانک در سطح استان ۵هزارو ۳۳۶ واحد است.

حیدری گفت: تاکنون تعداد هزارو ۳۵۶ واحد در قالب ۵هزار و ۶۹ پروژه برای دریافت تسهیلات خود مالکی در بانک‌های عامل ثبت درخواست نموده اند که از این تعداد ۳هزارو ۳۶۸ واحد در قالب ۹۹۰ پروژه منجر به عقد قرارداد با بانک صورت گرفته که از این تعداد ۳هزارو ۷۲ واحد با ۶۹۴ پروژه مسکن شهری و مابقی در قالب مسکن روستایی انعقاد قرارداد شده است.

او تاکید کرد: آخرین مهلت پرداخت آورده ۴۰ میلیون تومان مرحله دوم متقاضیان طرح نهضت ملی در شهر اردبیل تا آخر خرداد ماه سال جاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.