سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در پی برخی شایعات، دریافت خودرو رانتی توسط این وزارت‌خانه را تکذیب کرد.

وحید قربانی اعلام کرد: در روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر دریافت خودرو‌های رانتی توسط وزارت راه و شهرسازی مطرح شده بود که این موضوع اساسا کذب بوده و صحت ندارد.

او افزود: وزارت راه و شهرسازی، هیچ تفاهم نامه و یا قراردادی مبنی بر ثبت نام و یا دریافت خودرو توسط مدیران و کارکنان این وزارت‌خانه از شرکت‌های خودرو ساز نداشته است و طرح این موضوع از اساس نادرست است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا از مسولین وزارت صمت بپرسید طرح یکپارچه عرضه خودرو دوباره در زمان مقرر ویرایش کردیم قبلا سورن نوشته بودیم که خودروی کم متقاضی بود ولی نوبت زمستان 1403 دادن و بعد از ویراش که خودشون گفتن باز در زمان مقرر اقدام کردیم اینبار نوشته عدم تخصیص اینبار دو خودرو تارا معمولی و تارا اتومات نوشتیم .حالا یکی بگه تکلیف ما چی میشه ؟؟؟ الان آیا میتونیم در این ثبت نام جدید شرکت کنیم یا نه ؟؟؟ و موضوع دیگه حتما پیگیری کنید ببینید اصلا ایرانخودرو خط تولید فعالی دارد یا با آمار دروغ تولید داخلی خودرو مانع واردات خودرو شده اند.طبق ادعای آقایون ایرانخودرو و وزارت صمت خودروهای خانواده پارس و خانواده 207 وخانواده دنا متقاضی زیادی داشتند چگونه نوبت اول ثبت نام سورن برای ما نوبت1403 زدند والان بعد از اعتراضهای فراوان که مهلت دادن خودرو را تغییر دهیم و دو مدل تارا انتخاب کردیم در سیستم جواب زده عدم تخصیص .حالا تکلیف ما چه میشود ؟؟لطفا یک گزارش و جوابی از کسی که واقعا درست و روشن پاسخ بدهد تهیه کنید با سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
کی گرفته، کی داده
#چوپان دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
نمیدونم چرا باورم نمیشه // مثل تکذیبیه نمایندگان مجلس
آخرین اخبار