معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: پارسال بیش از ۲۶ میلیارد ریال برای حمایت از بیماران خاص هزینه شده است.

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج گفت: پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت‌ها در فرآیند‌های درمانی، تأمین دارو‌های مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به صورت مستمر انجام می‌شود.

او به فرآیند شناسایی بیماران صعب‌العلاج از طریق نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیز مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و افزود: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند. بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر آرامش خاطر را برای این بیماران فراهم کنیم.

حسینی با اشاره به این که برای حمایت از بیماران پارسال بیش از ۲۶ میلیارد و ۴۹ میلیون ریال هزینه شده است تصریح کرد: در زمینه حمایت از بهبود هر چه سریع‌تر این مددجویان به آنان کمک‌های مختلفی از جمله سبد غذایی، هزینه‌های ایاب و ذهاب و .. ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: خیران می‌توانند در زمینه کمک به بیماران صعب‌العلاج در قالب طرح شفا، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.