معاون سوادآموزی خوزستان گفت: رویکرد جدید سواد آموزی استان کار جهادی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت اجرای برنامه‌های این نهضت است.

در راستای ارتقای کیفی و کمی فعالیت های آموزشی سوادآموزی و استفاده از ظرفیت های پژوهشی و علمی دانشگاهی در تولید محتوا  ارتقای کمی و کیفی برنامه های سوادآموزی و همچنین عینیت یافتن تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی به مهار تورم و رشد تولید مزین گردیده است، جلسه ای با حضور معاون سوادآموزی خوزستان و دو تن از  اساتید دانشگاه چمران اهواز در دفتر معاونت سوادآموزی برگزار گردید.

 آقای شریف زاده معاون سوادآموزی با اشاره به شعار امسال و اهمیت استفاده از آموزه ها و داده های علمی و پژوهشی در آسیب شناسی بر ارتقای کیفی برنامه ها و نقش آن در پیشبرد اهداف سوادآموزی استان تاکید کرد.

او با بیان رویکرد جدید معاونت سوادآموزی استان که مبتنی بر کار جهادی و استفاده از تمامی ظرفیت ها در جهت اجرای برنامه های سوادآموزی است ، نقش پژوهش و تحقیق را در تحقق این امر بسیار مهم توصیف نمود.

برگزاری  جلسه ای با حضور اساتید برجسته پژوهشی دانشگاه چمران اهواز جهت استفاده از ظرفیت های علمی اساتید در فراخوان بین المللی رهیافت نوین سوادآموزی،  استفاده از ظرفیت های جامعه دانشگاهی و هنری استان در تولید محتوای آموزشی سوادآموزی با انتشار فراخوان و برگزاری  جلسه ای با ریاست دانشکده علوم تربیتی دانشگاه چمران اهواز جهت هماهنگی اجرای برنامه های مشترک  از مصوبات این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.