جدیدترین برند هوآوی رونمایی شد

هوآوی برند فرعی هوآوی کونلینگ را با هدف گسترش در بازار توزیع راه اندازی کرد.

هوآوی، از جدیدترین برند فرعی خود به نام Huawei Kunling، رونمایی کرده که برای عرضه به بازار توزیع طراحی شده است.

در کنفرانس شرکای چینی هوآوی که اخیراً برگزار شد، این شرکت اعلام کرد که هوآوی کونلینگ برای رفع مشکلات شرکت‌های کوچک و بزرگ دیجیتال ​​ (SMEs) بر روی آن‌ها تمرکز خواهد کرد.

هدف Huawei Kunling کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​دیجیتالی کردن با راه‌حل‌های محصولی انعطاف‌پذیر و هوشمند است.

 برای دستیابی به این هدف، Huawei Kunling بیش از ۷۰ محصول همچون دستگاه‌های حسگر هوشمند مانند دوربین‌های هوش مصنوعی، حسگر‌های فیبر نوری، تبلت‌ و سایر محصولات پیشرفته را به طور انحصاری به بازار عرضه خواهد کرد.

 وانگ تائو، مدیر اجرایی هوآوی،گفت که Huawei Kunling راه‌حل‌های محصولی انعطاف‌پذیر و هوشمند را برای کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در دیجیتالی شدن آسان ارائه می‌کند.

علاوه بر این، این شرکت یک پلتفرم معاملاتی را برای فعال کردن تراکنش‌های دیجیتالی کامل با تجربه‌ای به سبک تجارت الکترونیک برای توزیع کنندگان ارائه می‌دهد.

هوآوی همچنین راه‌حل Huawei Soho Wi-Fi ۶ Campus Hummingbird Suite را منتشر کرد که از سوییچ‌ها و AP‌هایی به سبک پنل تشکیل شده است. این اولین مجموعه Wi-Fi ۶ صنعت با سناریوی کامل ۳۰۰۰M است که به دانلود‌های ویدئویی با کیفیت بالا و کنفرانس‌های ویدئویی روان، پوشش کامل، رومینگ بدون درز و بدون قطع ارتباط هنگام راه رفتن در داخل خانه می‌رسد.

 به طور کلی، راه اندازی Huawei Kunling و سوهو Wi-Fi ۶ Campus Hummingbird Suite نشان دهنده تعهد این شرکت به ارائه راه حل‌های نوآورانه و پیشرفته برای حمایت از تحول دیجیتال SME‌ها است. از آنجایی که کسب‌وکار‌های بیشتری به پذیرش فناوری‌های دیجیتال ادامه می‌دهند، هوآوی در موقعیت مناسبی قرار دارد تا نیاز‌های در حال تحول آن‌ها را برآورده کند و در خط مقدم صنعت فناوری باقی بماند.

منبع:گیزمو چاینا

برچسب ها: هوآوی ، تحول دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار