عملیات ویژه پلیس راهور در کمربندی‌های اطراف شهر

 رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به وقوع نیمی از تصادفات جرحی در محدوده کمربندی‌های شهر‌ی، بر لزوم ایمن سازی این مسیر‌ها تاکید کرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: بر اساس تحلیل تصادفات رخ داده در شهر‌های استان طی نیمه نخست اردیبهشت، نیمی از این سوانح رانندگی در مسیر‌های اطراف شهر‌ها رخ داده است.

او افزود: عدم توجه به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم از دلایل عمده وقوع این سوانح بوده است.

رئیس پلیس راهور استان افزود: برخی رانندگان نیز کمربندی‌های اطراف شهر را با جاده و بزرگراه اشتباه گرفته و با همان سرعت مقرره در جاده وارد بلوار‌های اطراف شهر شده و سوانح رانندگی را رقم می‌زنند.

او ادامه داد: سرعت وسایل نقلیه در کمربندی‌ها و بلوار‌های اطراف شهر، ۷۰ کیلومتر تعبیه شده و تخطی از این سرعت تخلف است.

سرهنگ خوشوقت، تصریح کرد: در برخی نقاط در کمربندی‌ها شاهد عبور عابران پیاده هستیم که این موضوع در هنگام شب بسیار خطرناک بوده و سبب تصادف می‌شود که بایستی با تعبیه سیستم روشنایی و ایمن سازی معبر از بروز حادثه جلوگیری کرد.

رئیس پلیس راهور استان، گفت: پلیس راهور طرح برخورد با تخلفات رانندگی و پیشگیری از سوانح رانندگی در کمربندی‌ها و بزرگراه‌های اطراف شهر‌های استان را با جدیت در دستور کار قرار داده و با اعزام تیم‌های گشت نامحسوس و تیم‌های عملیات ترافیکی بزرگراه ها، طرح انضباط ترافیکی را در این محدوده اجرا خواهد کرد.

او  از تمام کاربران ترافیکی اعم از رانندگان و عابران پیاده خواست هنگام تردد و عبور در کمربندی‌های اطراف شهر‌های استان، خود مراقبتی و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی را سر لوحه تردد خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.