عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: وضعیت موجود آسفالت برخی از معابر شهر یزد راضی کننده نیست و باید شهرداری اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهد.

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از معضلات مهم و اساسی شهر یزد نبود آسفالت یک دست در برخی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر است که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان شده است و شهرداری باید ظرف مدت کوتاهی معابر مشکل دار را شناسایی و با اقدامی جهادی، آسفالت معابر مشکل دار را برطرف کند.

او با اشاره به گلایمندی شهروندان از چاله‌های خیابانی و آسفالت نامناسب برخی معابر گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده دریافت مشکلات ارائه شده در زمینه‌های مختلف به خصوص معابر مشکل دار است و شهرداری هم باید ظرف مدت کوتاهی، پاسخگو مشکلات ارائه شده شهروندان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه کیفیت نامطلوب آسفالت موجب تحمیل هزینه‌های مازاد به بیت‌المال می‌شود، گفت: اگرچه در سال ۱۴۰۲ دویست میلیارد تومان برای آسفالت معابر در نظر گرفته شده، اما باید در آسفالت معابر در سال جدید کیفیت مطلوب آسفالت مدنظر قرار بگیرد. 
ابوترابی خاطرنشان کرد: یک خیابان زیبا یکدست، هم می‌تواند به زیبایی شهر بیافزاید و هم در ایمنی شهر وکاهش ترافیک و تصادفات درون شهری اثرگذار باشد، موضوعی که ضمن افزایش انگیزه شهروندان، می‌تواند درحفظ و یا افزایش گردشگران و میهمانان موثر واقع شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به لکه گیری آسفالت معابر یزد نیز گفت: آسفالت برخی از معابر به دلیل بارندگی و سیل، به چاله تبدیل شده است و ضرورت دارد لکه گیری در اسرع وقت صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار