رئیس ستاد نوسازی اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: بر اساس اصلاحیه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، مسئولیت اسقاط به وزارت صمت منتقل شده است.

آقای مهدی سالاریه گفت: بر اساس اصلاحیه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، مسئولیت اسقاط به وزارت صمت منتقل شده است.

او گفت: فعالیت سامانه ستاد حمل و نقل سوخت کشور در گذشته این مسئولیت را بر عهده داشت و سامانه نوسازی با مسئولیت وزارت صمت در فروردین ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد.

سالاریه می گوید: طی برنامه ریزی انجام شده متقاضیان به ۲ دسته کلی تقسیم می‌شوند، دسته اول متقاضیانی هستند که برنده قرعه کشی خودروسازان در طرح‌های جایگزینی خودرو فرسوده شده، اما هیچ اقدامی انجام نداده بودند، که برای آن‌ها یک فرصت مجدد در نظر گرفته شده است که این افراد باید در سامانه نوسازی ناوگان ثبت نام کنند و فرآیند اسقاط خودروی فرسوده و جایگزینی را ادامه دهند.

رئیس ستاد نوسازی اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: همچنین متقاضیانی هستند که در قرعه کشی برنده شده اند، در سامانه ستاد حمل و نقل سوخت، خودروهایشان پذیرش یا حتی اسقاط شده است که باید منتظر فراخوان خودروساز باشند. خودروسازان می‌توانند این متقاضیان را فراخوان کنند تا وجه اعلامی را تکمیل یا خودروی خود را تحویل بگیرند این فرآیند در روز‌های آتی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام فردی هستم ک با وانت مشغول گذروندن زندگی بودم برج دوازده پارسال خودروی من دزدیده شد وهنوز پیدا نشده خداروشکر پس از ثبت نام اسمم برای اسقاط در اومده اما حالا ماشین ندارم واقعا راه حلی نیست ک از شانسم بتونم استفاده کنم و زندگیمو بچرخونم
مثلا تعهدمحضری منوط به پیداشدن ماشین و تحویل به شرکت اسقاط خودرو حالا باید چ کنم نامه کلانتری هم یعنی معتبر نیست
آخرین اخبار