حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: مسؤولان زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم در امر زمینه رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم توجه همگانی به اقشار محروم جامعه اظهار کرد: امروز بیش از هر دوره دیگری نیازمند امیدبخشی، اعتمادسازی و رضایتمندی در کشور هستیم.

وی به تلاش برای جلب رضایت اقشار مختلف مردم به‌ویژه محرومان و نیازمندان اشاره کرد و افزود: در جریان کمک‌رسانی به نیازمندان به حفظ کرامت و عزت افراد توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان رعایت عدالت در توزیع کمک‌ها در نقاط مختلف استان سمنان را ضروری دانست و گفت: توزیع خدمات و کمک‌های طرح مواسات باید به‌صورت عادلانه و بر اساس میزان محرومیت هر منطقه انجام شود.

مطیعی ادامه داد: گاهی برخی مناطق به‌واسطه نجابت و بزرگ‌منشی نیازمندان کمتر مورد توجه برنامه‌ریزان قرار می‌گیرند که در این موضوع باید دقت نظر بیشتری انجام گیرد.

وی طراحی سازوکاری برای شناسایی نیازمندان و محرومان را اقدامی مهم در راستای توزیع عادلانه خدمات عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع، باید برای شناسایی افرادی که بیش از دیگران به کمک نیاز دارند، تلاش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.