نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر ما به دنبال استمرار انقلاب اسلامی هستیم باید بدانیم که چه چیزهایی این انقلاب را ایجاد و حفظ کرد و همان ها را تقویت کرده و ادامه دهیم.

 روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی در دیدار جمعی از کارکنان سازمان عقیدتی و سیاسی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی معجزه بزرگ قرن بود که به پیروزی رسید و علی‌رغم تلاش و توطئه‌های دشمن همچنان با قوت باقی مانده و راه خود را ادامه می‌دهد و باید دید چه مفهوم و دستاوردی را ارائه کرده است.

امام جمعه زاهدان افزود: آنچه در صحنه خارج تحقق پیدا کرده نظام جمهوری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت است و این نمونه‌هایی از صدور انقلاب است.

آیت‌الله محامی بیان داشت: شعارها، اهداف و سیاست‌هایی از ابتدا برای انقلاب تعیین شد از جمله استقلال‌، آزادی، جمهوری اسلامی، عدالت، رسیدگی به محرومان و آنچه در قانون اساسی جمهوری اسلامی تجلی پیدا کرد یک قانون پیشرفته، مترقی و مبتنی بر معارف دینی، آیات قرآنی و احادیث نورانی نبوی و علوی است.

وی ادامه داد: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است و برای اینکه از انقلاب اسلامی پاسداری شود باید خصوصیات و ویژگی‌هاى آن را احصاء و نقاط قوت آن حفظ، تقویت و پاسداری شود تا انقلاب اسلامی به قوت خود باقی بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار