بسیج سازندگی نوید بخش عدالت و آبادی در مناطق محروم

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ۱۷ اردیبهشت روز بسیج مستضعفین را تبریک گفت و افزود: بسیج سازندگی نوید بخش عدالت و آبادی در مناطق محروم در کشور است.

در متن پیام غلامعلی حیدری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (دام ظله) جوانان بسیج سازندگی سفیران کار و تلاش و خدمت و مجاهدت در مناطق مختلف کشور هستند آمده است: ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۷۹ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران مقارن با صدور فرمان تشکیل بسیج سازندگی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام عزه) است. این ابتکار بدیع و هوشمندانه نشان از آگاهی معظم له از ظرفیت‌های عظیم توده مردم و همراهی ایشان با نظام اسلامی دارد. 

وی در ادامه می افزاید: درایتی که پشتوانه‌ تشکیل این نهاد مؤثر و انقلابی است تا کنون همواره تقویت کننده روحیه جمعی و مشارکت اجتماعی در حوزه محرومیت زدایی و کمک به محرومان بوده است.  

حیدری اضافه کرد: این نهاد در عمر با برکت ۲۳ ساله خویش  نوید بخش عدالت و آبادی در مناطق محروم کشور بوده است؛ لذا اینجانب سالروز تاسیس بسیج سازندگی را به جوانان غیرتمند و دغدغه‌مندان جهادی تبریک عرض میکنم و از ایزد منان برای کلیه خدمتگزاران نظام اسلامی استواری قدم در راه مقدس عدالت گستری و آبادانی را خواهانم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار