پاویون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور افتتاح شد.

پاویون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد. 

این نمایشگاه روز یکشنبه ١٧ اردیبهشت ١۴٠٢ با حضور آیت الله رئیسی ریاست محترمجمهور، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و جمعی از مدیران، تجار و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرد. 

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پاویون این وزارتخانه را به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری ایران در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان، در این دوره از نمایشگاه اکسپو برپا کرده است.

در ایام برگزاری نمایشگاه، محتوا‌های معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ایران و همچنین جاذبه‌های گردشگری، تاریخی وطبیعی و ... ایران به زبان‌های مختلف از جمله چینی، روسی، انگلیسی و عربی در قالب ارایه‌های اسلاید، ویدیو و تصاویر در نوبت هایمختلف برای بازدید کنندگان سایر کشور‌ها به نمایش در خواهد آمد. 

انجمن اقامت گاه‌های بومگردی و پرتال ویزیت ایران در کانتر‌های جداگانه به ارائه خدمات و معرفی توانمندی‌های خود می‌پردازند. 

ورک شاپ تولید محصولات صنایع دستی و عرضه هنر‌های سنتی توسط صنعتگران ایرانی، از دیگر بخش‌های غرفه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در چهار روز برگزاری نمایشگاه است. 

پاویون وزارت میراث فرهنگی تا ٢٠ اردیبهشت از ساعت ٩ تا ١٧ در سالن ٣۵ نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.