فردی که به وسیله خودروهای سرقتی و با سوءاستفاده از لباس و کارت ضابط قضایی اقدام به اخاذی از شهروندان در سطح شهرستان فردیس می کرد، توسط ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یکی از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت و اخاذی با جعل عنوان ضابط قضایی مطلع و شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که متهم با سرقت خودرو های شهروندان و سوءاستفاده از لباس و کارت شناسایی ضابط قضائی، اقدام به اخاذی از شهروندان در ساعت نیمه شب می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اضافه کرد: بلافاصله اقدامات ماموران برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

او گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت با جعل عنوان مامور انتظامی و ضابط قضایی در سطح شهرستان فردیس اعتراف کرد که با دستور مقام قضایی نامبرده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی فردیس منتقل شد.

سرهنگ ملکی در پایان با بیان اینکه نتیجه تحقیقات تکمیلی متعاقبا به استحضار شهروندان خواهد رسید؛ خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که اشخاصی که با لباس شخصی خود را ضابط قضایی معرفی می کنند حتماً باید دارای حکم ماموریت بوده و ملزم به ارائه کارت شناسایی معتبر می باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.