آغاز عملیات استاندارد سازی و بازسازی فضا‌های فیزیکی بیمارستان مهاباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد از آغاز عملیات بازسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی و تاسیسات بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

امید صادق امیری سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: به دنبال تاکید مقام عالی دانشگاه و سفر معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر توسعه و تامین منابع فیزیکی دانشگاه عملیات استاندارد سازی فضای فیزیکی آشپزخانه بیمارستان و فضای فیزیکی تاسیسات بیمارستان، به روز رسانی و تعویض لوله‌های فرسوده تاسیسات بیمارستان، بازسازی سرویس‌های بهداشتی بخش‌های بستری بیمارستان، و بازسازی سیستم فاضلاب بیمارستان در فاز دوم آغاز شده است.

وی افزود: در سال گذشته نیز فضای فیزیکی دانشکده پرستاری مهاباد بعد طی نمودن چندین سال با همت مسئولان شهرستان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و پیگیری‌های تیم مدیریت شبکه راه اندازی شده است.

صادق امیری اضافه کرد: همچنین طی ۴ ماه دیوارکشی محوطه دانشکده انجام شد و برای آزمایشگاه مهارت‌های بالینی وسایل مورد نیاز خریداری شده و فیبر نوری و خرید سیستم‌های رایانه برای راه اندازی سایت شبکه، راه اندازی ابنیه دانشکده از جمله آب، برق، تلفن و گاز، راه اندازی موتور خانه و سیستم فاضلاب دانشکده و کتابخانه و سلف سرویس دانشجویان و برنامه اتوماسیون تغذیه برای دانشجویان دانشکده راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.