استاندار اردبیل با اشاره به اقدام کم‌نظیر آب‌رسانی به ۱۱۱ روستای استان در مدت یک‌سال گذشته، این اقدام را در راستای بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم، ارزشمند دانست و خواستار ادامه روند آب‌رسانی‌ها شد.

سیدحامد عاملی در نشست قرارگاه امام حسن (ع) با محوریت آب‌رسانی به مناطق محروم، اظهار کرد: از ۴۵۴ روستای هدف‌گذاری‌شده استان اردبیل در قالب طرح آب‌رسانی و محرومیت‌زدایی، ۲۸۳ مورد ابلاغ شده و لازم است تا پایان شهریور تمام این پروژه‌های توافق‌شده ابلاغ شود.

او با اشاره به اقدام کم‌نظیر آب‌رسانی به ۱۱۱ روستای استان اردبیل در مدت یک‌سال گذشته، افزود: این اقدام ارزشمند در راستای بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم بوده و روند آب‌رسانی‌ها باید دنبال شود.

برنامه آب‌رسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار پیگیری شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به هدف دولت و قول وزارت نیرو مبنی بر برخورداری روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از آب شرب سالم و بهداشتی، لازم است جذب اعتبار جهت اجرای عملیات آب‌رسانی به ۳۰۰ روستای دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار پیگیری شود.

عاملی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌ها در قالب برنامه جامع آب‌رسانی لازم بوده و هماهنگی همه حوزه‌ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در سرعت‌بخشی به پروژه‌های آب‌رسانی روستایی استان اردبیل یک ضرورت است.

او بیان کرد: در راستای اجرای پروژه‌های آب‌رسانی، باید با برنامه اجرایی مشخص و استفاده بهینه از منابع، اقدامات در موعد مقرر محقق و مردم از منافع آب شرب بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
روستای لنج آباد مشکین شهر با وجود چشمه های فراوان آب کافی لوله کشی ندارد!!!!!