سردارستاره گفت: جلوگیری از ورود کالای قاچاق وظیفه همه دستگاه‌ها است و مرزبانی از همه توان خود برای مقابله با آن بهره خواهد برد.

سردار جلال ستاره گفت: نباید اجازه دهیم به چرخه تولید داخلی آسیبی وارد شود چرا که قاچاق در نهایت واحد‌های تولیدی را تعطیل و چرخ‌های اقتصاد داخلی را از حرکت باز می‌دارد.

او با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در اجرای ماموریت‌های مرزی و دریایی گفت: در اجرای ماموریت‌های مرزی و اقدامات عملیاتی، استفاده ازهمه تجهیزات ایمنی الزامی است و تمامی کارکنان باید مساله ایمنی را نصب‌العین خود قرار دهند.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا می گوید: یکی از نعمت‌هایی که با توکل به خداوند متعال و به برکت رهبری مقتدر و تلاش‌های مرزبانان برای ملت ایران به‌وجود آمده، امنیت مطلوب و پایدار در مرز‌های دریایی و خشکی است که رضایت عموم مردم نشانگر این موضوع بوده و باید این هوشیاری و تیزبینی، مستمر باشد.

سردار ستاره با تاکید بر حفظ آمادگی همه جانبه با قاچاق کالا و سوخت در مناطق ساحلی و آب‌های سرزمینی شمال غرب خلیج فارس گفت: افزایش میزان کشفیات کالای قاچاق در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد ماموران دریابانی تلاش درخور تحسین داشته‌اند.

به گفته او نباید اجازه داد قاچاقچیان به اهداف خود برسند و اقتصاد کشور را با چالش رو به‌رو کنند، هرچه تلاش‌ها بیشتر شود امنیت اقتصادی کشور ارتقا می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار