توماس توخل، علت فریاد کلمه «بالاخره» پس از گل سانه را توضیح داد.

بایرن مونیخ با نتیجه ۲-۱ وردربرمن را شکست داد تا با یک بازی بیشتر فاصله خود را با دورتموند به ۴ امتیاز برساند و در مسیر فتح بوندس‌لیگا قرار بگیرد. توماس توخل معتقد است که شاگردانش شایسته برد امشب بودند.

او تاکید کرد که بایرن مونیخ می‌توانست با برد پرگل‌تری از سد وردربرمن بگذرد: "کاملا شایسته این برد بودیم. تا ۵ دقیقه پایانی کنترل کار را در اختیار داشتیم. می‌توانستیم ۳-۰ از حریف پیش بیفتیم، اما آرامش و دقت کافی نداشتیم. در مجموع یک بازی خارج از خانه خوب همراه با بردی مهم بود. "

سرمربی بایرن مونیخ با اشاره به کورس نزدیک قهرمانی گفت: "در این مرحله از فصل، حفظ ثبات از اهمیت بالایی برخوردار است. باید بازیکنان احساس راحتی کنند و آن‌ها را خیلی تحت فشار قرار ندهیم. تیم ما بازیکنان خوب و با شخصیتی دارد. اینکه ۱۵ بازیکن داشته باشی که همگی کاندیدای حضور در ترکیب اصلی باشند خیلی مهم است؛ بازیکنانی که هر موقع بازی کنند تعیین‌کننده هستند. لروی سانه و توماس مولر انرژی بالایی در این بازی داشتند. "

توخل در مورد عملکرد سادیو مانه گفت: "مانه در نیمه اول کمی شلخته بود و چند اشتباه فنی مرتکب شد. او، اما در نیمه دوم جنگنده‌تر بود و موقعیت‌های بسیار خوبی در محوطه جریمه به دست آورده و بهتر عمل کرد. "

توخل بعد از گل سانه کلمه «بالاخره» را فریاد زد که در مورد دلیل آن گفت: "دلیلش این بود که بالاخره یک موقعیت واضح را بدون تردید، پاس اضافی و اشتباه فنی به پایان رساندیم. این یک موقعیت ۲ در برابر یک از جناحین بود که عالی ظاهر شدیم. "

او عقیده دارد که شاگردانش می‌توانند عملکردی بهتر از عملکرد فعلی خود نیز به نمایش بگذارند: "ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم و در موقعیت‌ها کارآمدتر باشیم. خوشحالم که این کار را در نیمه دوم انجام دادیم. از گلزنی سانه خوشحالم و این خیلی مهم بود. "

سرمربی بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی در مورد غیبت دوباره توماس مولر با کنایه گفت: "اینکه یک چیز را یک بار بپرسید درک می‌کنم، اما این که یک سوال را ۱۰۰ بار تکرار کنید برایم قابل‌درک نیست. توماس مولر کاملا حرفه‌ای تمرین می‌کند و تاثیری که روی تیم می‌گذارد عالی است. او به دلیل مشکل کمر مقابل هرتا نیمکت‌نشین بود و امروز هم تصمیم گرفتیم که بازیکنان بازی قبل را حفظ کنیم، چرا که سرژ گلزنی کرد و جمال در تمرینات بسیار خوب بود. باید تصمیمات سختی بگیریم، در غیر این صورت به اهداف خود نمی‌رسیم. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار