وزارت خارجه روسیه سکوت سازمان‌های بین المللی بعد از عملیات تروریستی علیه یک نویسنده و روزنامه‌نگار روسی را غیر قابل پذیرش خواند.

 وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه پس از طرح ترور یک نویسنده روس اعلام کرد که سکوت سازمان‌های بین المللی در رابطه با عملیات تروریستی بر علیه «زاخار پریلیپین» نویسنده روس غیر قابل پذیش و مسئولیت این عملیات تروریستی بر علیه این نویسنده نه تنها بر عهده مقامات اوکراینی و آمریکا است.

براساس گزارش اسپوتنیک، در بیانیه‌ای که در سایت این وزارتخانه منتشر شده، آمده است: نبود محکومیت عملیات تروریستی دیگر بر علیه خبرنگار روسی و فعال اجتماعی از جانب واشنگتن افشاگر آن‌ها است. سکوت سازمان‌های بین المللی نیز مرتبط غیر قابل پذیرش است .

وزارت خارجه روسیه در ادامه گفت که مسئولیت این عملیات تروریستی بر علیه پریلیپین و سایر عملیات‌های تروریستی نه تنها بر عهده مقامات اوکراینی، بلکه بر عهده اربابان غربی و در وهله اول آمریکا استکه با تلاش‌های آن از لحظه کودتای دولتی در فوریه ۲۰۱۴، پروژه ضد روسی آمیخته با نئونازیسم در اوکراین به شدت پرورانده شد .

شایان ذکر است که صبح روز شنبه خودرویی که در آن زاخار پریلیپین نویسنده روس در استان نیژگارودسکایا روسیه در حال حرکت بود، منفجر شد. در این سانحه راننده خودرو جان خود را از دست داد، اما خود او مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر اولین ترور در هر کشوری توسط سازمانهای بین الملی
محکوم میشد و
به تروریست اقامت و بودجه نمیدادند توسط غرب
دیگه هیچکس جرات .ترور یا حتی اختلاس یا دزدی و کلاه برداری نمیکرد
پس در اصل .سازمانهای بین الملی و کشورهای غرب در ترور این اشخاص شریک هستند و باید محاکمه شوند
ولی چونکه عدالت در دنیا وجود ندارد
ان شالله روز قیامت .به جزایشان برسند
هر نوع ترور باید محکوم شود .مخصوصا دانشمندان و نخبگان
Germany
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر به فکر قیامت باشیم هیچ چیزی تغییر نمی کند!
آخرین اخبار