هافبک هوادار در مورد حواشی بعد از دیدار با استقلال توضیحاتی داد.

سپهر روزی طلب در مورد کسب تساوی هوادار مقابل نساجی در میکسدزون گفت: بازی خیلی خوبی بود آمده بودیم ببریم و مالک توپ و زمین بودیم. نساجی هم قابل احترام و خوب است و با تماشاگرانی که دارد جو بازی را قشنگ‌تر کرده بودند. ما سه امتیاز را می‌خواستیم، ولی مشاهده کردید اواخر بازی پنالتی شد و نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. 

او در مورد راهیابی به نیمه نهایی جام حذفی و تقابل با پرسپولیس ادامه داد: ما به نساجی یا استقلال هم می‌خوردیم مطمئنا قرعه سختی بود، چون هر چهار تیم که بالا آمدند از نظر فنی کیفیت لازم را دارند و به هرکدام از تیم‌ها می‌خوردیم فرقی نمی‌کرد. امیدوارم سرافراز از این بازی بیرون بیاییم. 

این بازیکن در مورد حواشی بعد از بازی با استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: من اصلا نمی‌خواهم این بحث را ادامه بدهم. من حتی بعد از جام حذفی معذرت خواهی کردم، اما سوء برداشت کردند و به پیجم حمله کردند که به نظرم در شان و شخصیت خودشان بوده ... یکسری صحبت‌ها هم از قول آقا ساکت کردند نه کسی من را جریمه کرده و نه از تمرین بیرون کرده من دارم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. یک ناراحتی پیش آمده بود من هم استوری گذاشتم و اسم خاصی نبردم و اگر کسی ناراحت است به خودش مربوط است.

برچسب ها: هافبک ، استوری ، هوادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار