شهرکرد شهر جهانی نمد می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری به رایزنی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی شهرکرد به عنوان شهر جهانی نمد اشاره و بر تلاش برای تحقق این مهم تاکید کرد.

غلامعلی حیدری در دیدار با اعضای ستاد بزرگ‌داشت روز شهرکرد و آئین رونمایی از طرح روز شهرکرد تاکید کرد: فرآیند تحویل زمین به شهرداری شهرکرد در محله منظریه برای انجام اقدامات مورد نیاز تسریع شود.

وی با اشاره به اختصاص مبلغی از ردیف اعتباری بحران به شهرکرد افزود: ۳۱ اردیبهشت به‌نام «روز شهرکرد» نام‌گذاری شده است و حس تعلق به گذشته، هنرها، مشاهیر و مفاخر بسیاری در این شهر وجود دارد که باید در این روز به مردم معرفی شود.

حیدری به شهرت شهرکرد به‌عنوان «بام ایران» اشاره و تصریح کرد: باید از این ظرفیت بیشترین استفاده و در «روز شهرکرد» نسبت به معرفی انسان‌های وارسته و فاخر ساکن در این شهر بهره‌گیری شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به معرفی شهرکرد به‌عنوان «شهر ملی نمد» یادآور شد: رایزنی‌هایی با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام شده است تا برای تحقق اهداف این نام‌گذاری و تبدیل آن به «شهر جهانی نمد» اقدام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مطلوب برای بزرگ‌داشت «روز شهرکرد» اظهار داشت: مردم باید فعالیت‌های عمرانی را در کنار اقدامات فرهنگی شاهد باشند.

حیدری فضاسازی ویژه در «روز شهرکرد» را ضروری دانست و گفت: به‌مناسبت این روز نصب نماد‌های فرهنگی (اِلِمان)، توجه به مبلمان شهری، بهسازی فضای سبز، افتتاح پروژه‌های شهری، اجرای برنامه‌های فرهنگی، تجلیل از خانواده شهدا و قدردانی از هنرمندان مورد توجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار