مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر زحمات بازیکنان به بار نشست و توانستیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم مقابل با تمام بازیکنان دفاع کرد، استرس حاکم بود و جویی که طی این چند روز ساخته بودند، یک مقدار هیجان بازی را زیاد کرده بود. خدا را شکر، زحمات بازیکنان به بار نشست و توانستیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره  تغییر ورزشگاه و صحبت‌های حجت کریمی گفت: ما میهمان بودیم و نمی‌توانستیم دخالتی در این ماجرا یعنی میزبانی داشته باشیم. آن کسانی که مصاحبه کردند، دوستان ما هستند و مشکلی نیست. دیروز گذشت و ان‌شاالله به فکر فردا باشیم تا برنده از بازی با گل گهر بیرون بیاییم.

درویش درباره داوری‌ها و  اظهارنظر مواریس گفت:  وقتی تیم‌ها نتیجه نمی‌گیرند، مجبور می‌شوند به حاشیه بروند. ما کار خودمان را می‌کنیم و ان‌شاالله خدا هم کمک می‌کند و بازیکنان مزد زحماتشان را می‌گیرند تا این هواداران که شوق تیمشان را دارند، خوشحال به خانه‌هایشان بروند. این‌ها خوب است و مابقی حاشیه است.

مدیرعامل پرسپولیس  درباره اینکه تیم  استقلال در صورت برخورد با این تیم در فینال حذفی، خواستار داور خارجی شده است، گفت: این مسئله را باید از آن‌ها باید بپرسید. داوران ما در آسیا زبانزد هستند. ما چندین داور داریم که در آسیا مشغول قضاوت هستند. البته معتقدم که اگر امروز از آن‌ها این سوال را بپرسید چنین چیزی را نمی‌گویند. این مسائل به خاطر استرس و بازی‌های دیروز و عدم نتیجه گیری است. همه آن‌ها از دوستان بسیار نزدیک و صادق هستند و تیم شهر ما بعد از پرسپولیس، استقلال است که باید در میادین بین المللی هوادارش باشیم.  این‌ها بحث حاشیه‌ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار