هاشمی گفت: قرارگاه کمک مومنانه و مواسات برای بهره گیری از ظرفیت‌های خوب استان باید نسبت به شناسایی خیران و برای ارتقای خدمت رسانی خود نسبت به شناسایی محرومان اقدام کند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه کمیته مواسات و کمک مومنانه به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی ضمن اشاره به خدمات صورت گرفته در دوران کرونا، بیان کرد: قرارگاه کمک مومنانه و مواسات نماد همدلی و همراهی با مردم بود.

وی افزود: قرارگاه کمک مومنانه و مواسات در سراسر کشور با فرمان مقام معظم رهبری راه اندازی شد و مردم نیز به خوبی در این حوزه ورود کرده و اهتمام داشتند.

استاندار سمنان همچنین به اقدامات صورت گرفته در استان به خصوص در دوران کرونا نیز اشاره کرد و بیان داشت: استان سمنان در بحث جمع‌آوری کمک‌ها در قالب قرارگاه کمک مومنانه و مواسات، به خوبی عمل نمود و پیشرو و سرآمد کشور بود.

هاشمی با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۲، قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج استان در ۲۲ نقطه به زائران اسکان داده، امداد رسانی و پذیرایی کردند، تاکید داشت: توجه به امر قرارگاه کمک مومنانه و مواسات در قالب بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد، شناسایی خیران و افراد نیازمند امری ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار