معاون امور صنایع اداره کل صمت استان سمنان گفت: پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سال ۱۴۰۱ در صنایع استان سرمایه‌گذاری انجام شد که به اشتغالزایی برای پنج هزار و ۶۰۰ نفر انجامید.

حمیدرضا قدس معاون امور صنایع اداره کل صمت استان سمنان  گفت: ۸۱۳ مجوز صنعتی سال گذشته در استان صادر شد و ۲۱۶ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۵۹۷ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

وی ادامه داد: ۲۱۶ واحد صنعتی استان سمنان سال ۱۴۰۱ با سرمایه‌گذاری بیش از پنج هزار ۶۰۰ میلیارد تومان پروانه بهره‌برداری دریافت کردند و مشغول به فعالیت شدند که زمینه اشتغال حدود پنج هزار و ۶۸۰ نفر را در استان فراهم کردند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: صدور پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعت که در واقع می‌توان آن را سرمایه‌گذاری‌های تحقق یافته دانست، افزایش قابل توجهی داشت، به‌ طوری که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال قبل از آن از نظر سرمایه گذاری ۵۲ درصد و از نظر اشتغال ۱۸ درصد افزایش داشت.

قدس اضافه کرد: برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کردند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۱۱ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان با اشتغال بیش از۱۲ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.