سبزواری گفت: از راهکار‌های موجود در خصوص فرزندآوری باید حمایت کرد.

حسین سبزواری فرماندار اردکان با بیان اینکه برای تحقق مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت از همه امکانات استفاده شود گفت: نشست‌ها در خصوص حمایت از خانواده باید به طور مستمر برگزار و منجر به خروجی‌های مطلوب و عملیاتی شود.

سبزواری در نشست ستاد مردمی خانواده و جوانی جمعیت افزود: از راهکار‌های موجود در خصوص فرزندآوری باید حمایت نمود. 

او با تأکید بر کاهش دوره خدمت نظام وظیفه در خصوص خانواده‌های دارای ۳ فرزند و نیز تشویق خانواده‌های دارای پنج فرزند اضافه کرد: مسئولان حضور فعالی در حوزه فرزند آوری به عنوان الگوی مردمی داشته باشند.

فرماندار اردکان بر لزوم تقویت میزان اشتغال‌های خانگی و حمایت‌های گسترده در این زمینه تاکید و یادآور شد: بستری برای فروش محصولات خانگی از طریق احداث بازارچه فراهم شود.

سبزواری تشکیل صندوق حمایت در حوزه ناباروری با همکاری صنایع و نهاد‌های حکومتی را خواستار شد و اظهار داشت: مسئولان ادارات و ارگان دولتی ازخانواده‌های دارای فرزند زیاد حمایت کنند و تسهیلات به آن‌ها ارائه دهند.

او خواستار احداث مهدکودک‌های مناسب برای کودکان، حضور دائمی پزشکان متخصص در حوزه زنان در درمانگاه‌ها شد تا انگیزه فرزندآوری در بین خانواده‌ها افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پدر خسته
۰۶:۲۵ ۲۲ تير ۱۴۰۲
سلام، حقیقتا کشوری با قوانین عجیب داربم
من تازه صاحب فرزند سوم شدم و هیچگونه وام یا تسهیلاتی تا حالا از حکومت و دولت دریافت نکردم.
الان میگن وام 90 میلیونی میدن به فرزند سوم رفتم سایتش ثبت نام کنم میگه نرخ باروری شهرستان محروم و مظلوم شما و فرزندت{میرجاوه و زابل} بالاست و به شما تعلق نمیگیره، واقعا دریغ از ذره ای درایت در این قوانین دست و پا گیر و قانون گذاران بی سواد!!!
کجان این همه سازمان عریض و طویل که بودجه بیت المال میگیرن؟
حتی 1 متر زمین ندارم
آخرین اخبار