معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از جذب ۶۱ درصد اعتبار‌های مربوط به اشتغال در شهرستان بهمئی خبر داد.

ابوذر صناعی نیا در جلسه شورای اشتغال بهمئی با اشاره به اختصاص ۱۴۶ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال زایی این شهرستان، گفت: از این اعتبار، تاکنون ۹۰ میلیارد ریال آن در قالب ۱۳۰ پرونده به متقاضیان پرداخت شده است.

او با بیان اینکه در سال جدید نیز ۳۹ میلیارد ریال در قالب ۵۴ پرونده به اشتغال بانوان پرداخت شده است، افزود: انتظار می‌رود بانک‌های عامل در این شهرستان، تسهیلات باقیمانده را تا مهلت معین پرداخت کنند.

علی محمدی، فرماندار بهمئی با اشاره به تعداد زیاد جوانان جویای کار در این شهرستان، بر اشتغالزایی هر چه بیشتر این نهاد و اهدای تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: نهاد‌های حمایتی شهرستان از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان موفق عمل کردند.

حجت الاسلام صلواتی هم جلوگیری از انحراف تسهیلات، توجه هر چه بیشتر به طرح‌های اشتغال زا، افزایش میزان و مبلغ تسهیلات به متقاضیان را خواستار شد و بیان داشت: باید با برنامه ریزی دقیق و برآورد میزان و تعداد افراد بیکار نسبت به شناسایی متقاضیان و اولویت‌ها اقدام کرد تا بخش عمده‌ای از جوانان شهرستان به کار مشغول شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.