محمد فیلی از بیمارستان مرخص شد

محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بهبودی نسبی حالش از بیمارستان مرخص شد.

محمد فیلی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که به تازگی عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است، با اعلام خبر بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان، گفت: خداراشکر حالم خیلی خوب است، ولی باید برای مدتی بدون حرکت در منزل استراحت کنم و تحت نظر باشم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

این بازیگر که به دلیل عارضه مغزی شنبه، ۹ اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت. او اعلام کرد: پنجشنبه شب از بیمارستان مرخص شدم، اما تا ۲۴ اردیبهشت باید در منزل تحت نظر و استراحت مطلق باشم و تکان نخورم. بعد از آن دوباره به پزشک مراجعه کنم و بعد از یک چکاپ کامل ببینیم نظر پزشک چیست و آیا می‌توانم کارهایم را ادامه بدهم.

فیلی این روز‌ها سریال «گیلدخت» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و مجموعه «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در دست ساخت «سلمان فارسی» ساخته داود میرباقری از او در نوبت پخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سکنجبین با کاهو
۲۲:۲۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-38.03
۰۹:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
امام حسین(ع) همیشه یار و یاورت باشه آقای محمد فیلی. ولی چه کنیم که تو شمر واقعی هستی خخخخخخ. ولی خدایی اجرت با اباعبدالله الحسین. یه بار خودتو آینه نگاه من ببین ما چی می بینیم. بخدا دوستت داریم. خیلی زیاد. الهی همیشه سلامت باشی و مقامت روز به روز بالاتر بره. هیچ کس مثل تو نمیتوانست اشک های ما را در راه امام حسین(ع) سرازیر کنه. هر قطره اشک که جاری کردی در آن سهمی بسزا داری. کاش تو همسایه ما می شدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
نقش شمر رو خیلی خو بازی کرد
انگار خود شمر بود
آخرین اخبار