امام جمعه ریگان گفت: مسئولان استان ، شهرستان طوفان خیز ریگان را دریابند .

حجت الاسلام حبیب رضا زاده با اشاره به اینکه کارگران در سطح شهرستان ریگان تلاش می‌نمایند، اما طوفان‌های شدید در این شهرستان بر زحمات آن‌ها می‌افزاید گفت: قشر کارگر وفادار به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و تا آخر پای اصل، ولی فقیه می‌ماند.

امام جمعه ریگان با تبریک هفته معلم بیان داشت: معلمان پرورش دهندگان جواهر قیمتی نسل نوجوان و جوان معماران آینده کشور هستند.

رضا زاده با اشاره به اینکه جامعه معلمین از بهترین وشریف‌ترین قشر کشور هستند عنوان کرد: اهدا ۵هزار معلم شهید جلوه‌ای از سربلندی جامعه معلمین کشور است.

او به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع معلمین اشاره کرد و گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار معلمان نقطه عطف تربیت نیروی انقلابی برای لشکریان مهدوی توسط معلمین دلداده به انقلاب وارمان‌های امام و شهداست.

رضا زاده بیان داشت: همه معلمان حتی آن‌هایی که رشته آن‌ها مرتبط با پرورشی نیست باید در امورات معنوی دانش آموزان تلاش کنند.

او به سفر رئیس جمهور به سوریه اشاره کرد و گفت: بی شک سفر آیت الله رئیسی به سوریه در بهبود روابط کشورمان در منطقه تاثیر به سزایی دارد امام جمعه ریگان تصریح کرد سفر وزیر سعودی بعد از سفرای ایران به دمشق یعنی تاثیر گذاری ایران وسیاست خارجی ایران در منطقه است.

رضا زاده افزود: شهادت آیت الله سلیمانی در مازندران، جوان رعنا وباغیرت سبزواری، شهید شهرکی وهمسرش در سیستان و بلوچستان نمونه‌هایی از ایران قوی هستند پیرمرد ومیانسال وجدان نمی‌شناسند، همه فدای اسلام و قرآن هستیم ما را از مرگ نترسانید او از فعالیت‌های گرو‌های جهادی در روستا‌های محروم شهرستان ریگان قدر دانی نمود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.