۲۶ فقره پروانه بهره برداری از دامداری‌های روستایی به صاحبان واحد‌های تولیدی روستای کناره مرودشت اعطا شد.

با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جمع دامداران روستای کناره مرودشت، ۲۶ فقره پروانه بهره برداری از دامداری‌های روستایی که مراحل صدور مجوز آن به اتمام رسیده بود به صاحبان واحد‌های تولیدی این روستا اعطا شد.

مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جمع دامداران روستای کناره مرودشت با بیان اینکه رئیس شورای روستا به عنوان نقطه ارتباط این سازمان با دامداران روستا است، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در گام نخست بنا به حل مشکلات واحد‌های درون طرح هادی روستا و محدوده آن به تعداد ۱۳۴ واحد بوده است.

دهقان پور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط آماده همکاری جهت رفع مسائل دامداری‌های روستای کناره هستند، تصریح کرد: مابقی دامداران این روستا نیز باید فرصت فراهم شده را غنیمت شمرده و به منظور گرفتن پروانه بهره برداری دامداری روستایی خویش سریعا اقدام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به رایزنی‌های در دست انجام به منظور حل مشکلات همه دامداران این روستا بخصوص دامداری‌های خارج از طرح هادی و محدوده روستا، اضافه کرد: دامداری‌های خارج از طرح هادی با مسئله نزدیکی با حرائم دیگر واحد‌ها و عوارض‌ها مواجه هستند که پیش از این طرح ایجاد مجتمع دامپروری برای آنان مطرح شد، اما مورد توافق دامداران قرار نگرفت؛ امیدواریم در گام دوم این واحد‌ها نیز ساماندهی شوند.

او با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان نظام دامپزشکی استان فارس در فرآیند صدور مجوز‌ها همکاری دارند، افزود: دامداران روستایی با مراجعه به دفتر نمایندگی نظام مهندسی در مرکز شهرستان و ثبت نام در سامانه سماک می‌توانند فرآیند دریافت پروانه بهره برداری واحد دامداری روستایی را دنبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.