چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان متوسطه اول و دوم خراسان جنوبی امروز برگزار شد.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان امروز در رشته‌های پژوهشی شامل رشته‌های تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی با حضور نزدیک به ۳۰۰ نفر در بیرجند برگزار شد.

او با بیان اینکه مسابقات از ششم اردیبهشت در ۴ مرحله شامل دو مرحله ویژه پسران و دو مرحله ویژه دختران برگزار شد، افزود: دانش آموزان شرکت کننده برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله شهرستانی هستند که در مجموع در این مرحله  ۸۰۰ نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در آن شرکت کردند.

موسوی نژاد بیان کرد: اولین تفاوت این مسابقات با دوره‌های گذشته گروهی برگزار شدن رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، دعاخوانی و گفتمان مهدوی بود و همچنین دو رشته گفتمان مهدوی و دعاخوانی به رشته‌ها اضافه شده مربوط به دانش آموزان مقطع متوسطه دوم است.  

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم، غنی سازی  اوقات فراغت دانش آموزان، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، اهل بیت (ع) و نماز عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.