امام جمعه موقت بیرجند گفت: مبارزه با فساد باید جدی گرفته شود و مسئولین نباید در این امر تردیدی به خود راه دهند.

حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلی المهدی گفت: منشأ بسیاری از فساد‌ها خودبینی است، تواضع و فروتنی را باید در پیش بگیریم و مبارزه با فساد را جدی بگیریم.

او با اشاره به اینکه در هفته‌ای که گذشت دیدار جامعه کارگری را با مقام معظم رهبری داشتیم که گلایه آن ها فساد و بی عدالتی بود افزود: مسئولان نباید در مسئله مبارزه با فساد مردد شوند و باید پیگیر امور باشند و اگر می‌خواهیم امنیت اقتصادی داشته باشیم باید با فساد مبارزه کنیم و این کار یعنی مبارزه با فساد را به افراد سالم و ولایت مدار جامعه بسپاریم.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: قاطعیت در مسئله عدالت، شناسایی نقاط آسیب در گردش‌های مالی و پرهیز از تبعیض در امر مبارزه با فساد از جمله بیانات رهبری است که اکنون باید جدی گرفته شود.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: معلمان بزرگترین وظیفه خدمتی را در کشور دارند و توجه به مباحث تربیتی و اخلاقی را باید پیش رو داشته باشند.

او همچنین به سفر رئیس جمهور در روز‌های اخیر به سوریه اشاره کرد و گفت: این یک نگاه بلند به آینده منطقه است و محور همکاری با عراق و کشور‌های اسلامی است و تأثیرات این سفر هم بسیار بالا خواهد بود و به نوعی گشایش اقتصادی و وحدت بزرگی در مقابل طاغوت با خود به همراه خواهد داشت.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.