سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به سخنان سران آمریکا درخصوص حمله پهپاد‌های اوکراینی به کرملین اعلام کرد این سخنان احمقانه است.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا اظهارات مسئولان آمریکایی درباره حمله پهپادی به کرملین را از شدت حماقت و پوچی تعجب آور توصیف کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک؛ آنتونوف درباره واکنش دولت آمریکا به این حمله گفت: اظهارات نمایندگان رسمی واشنگتن از شدت حماقت و پوچی بهت آور است آن‌ها نتوانستند به یک اقدام تروریستی برنامه ریزی شده از سوی رژیم زلنسکی و تلاش برای ترور رئیس جمهور فدراسیون روسیه اعتراف کنند و این مساله برای همه واضح و روشن است.

سفیر روسیه افزود: «علاوه بر آن، تصادفا این زمان انتخاب نشد، در آستانه روز پیروزی و رژه ۹ می، که قرار است مهمانان خارجی در آن شرکت کنند این اتفاق افتاد.»

سفیر روسیه خاطر نشان کرد طرف روسی امیدوار بود که دولت آمریکا از قدرت و عزت کافی برای محکومیت این حمله برخوردار باشد، اما امروز واشنگتن- به گفته آنتونوف- از جنایتکاران کی یف حمایت می‌کند.

پیشتر در روز چهارشنبه، ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد دو پهپاد ارسالی کی یف در منطقه کرملین سرنگون شدند و لاشه و بقایای این پهپاد‌ها در منطقه سقوط کرد.

کرملین تاکید کرد حمله به مقر اقامت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک اقدام تروریستی برنامه ریزی شده و تلاش برای ترور رئیس جمهور است. سرویس‌های مطبوعاتی اعلام کردند رژیم کی یف امشب تلاش کرد با دو پهپاد به مقر اقامت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کرملین حمله کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار