معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۵ طرح بزرگ اقتصادی در استان تا ۴ سال آینده خبر داد.

عسگری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تا ۴ سال آینده به فضای صنعتی تبدیل می‌شود، گفت: راه اندازی ۲۵ طرح بزرگ اقتصادی در استان در دست اقدام است که با راه اندازی این طرحها، شاهد اشتغالزایی پایدار خواهیم بود.

او افزود: پتروشیمی گچساران، کارخانه قند یاسوج، ۲ پتروشیمی پلی اتیلن، طرح گردشگری و شهرک‌های گلخانه‌ای به مساحت ۱۳۷ هکتار از جمله این طرح‌ها هستند.

عسگری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر کاهش تورم و رشد تولید است، بر دوش کارگران سختکوش قرار دارد، ادامه داد: در این راه باید از کارگران حمایت‌های لازم انجام شود.

هاشمی مهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهمیت و نقش جامعه کارگری در اقتصاد و خودکفایی کشور محسوس بوده و کرامت نیروی انسانی باید حفظ شود.

او افزود: امروز کارگران به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات پیشگام هستند و نقش این قشر زحمتکش در تحقق شعارسال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

گرجی، مدیرعامل شرکت طبیعت زنده یاسوج گفت: شرکت طبیعت زنده با ۲۵٠ نیرو به صورت مستقیم در حال فعالیت است و محصولات تولیدی این شرکت علاوه بر تامین نیاز کشور، به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند.

او با بیان اینکه ۱۸۰ محصول آرایشی و بهداشتی در این شرکت تولید و به کشور‌های عراق، افغانستان و سوریه صادر می‌شود، افزود: امسال خط تولید مواد شوینده در شهرک فرودگاه راه اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.