به گفته معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا ۴ سال آینده ۲۵ طرح بزرگ اقتصادی در این استان راه اندازی می‌شود.

 هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: اهمیت و نقش جامعه کارگری در اقتصاد و خودکفایی کشور محسوس بوده و کرامت نیروی انسانی باید حفظ شود.

وی افزود: امروز کارگران به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات پیشگام هستند و نقش این قشر زحمتکش در تحقق شعارسال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

معاون اقتصادی استاندار نیز در این همایش گفت: بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر کاهش تورم و رشد تولید است، بر دوش کارگران سختکوش قرار دارد و در این راه باید از آن‌ها حمایت لازم صورت گیرد.

عسکری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تا چهار سال آینده به فضای صنعتی تبدیل می شود، افزود: راه اندازی ۲۵طرح بزرگ اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اقدام است با راه اندازی این طرح اشتغالزایی پایداری در این استان ایجاد می شود. 

وی گفت: پتروشیمی گچساران، کارخانه قند یاسوج، دو پتروشیمی پلی اتیلن، طرح گردشگری و شهرک‌های گلخانه‌ای به مساحت ۱۳۷هکتار از جمله این طرح ها است.

مدیرعامل شرکت طبیعت زنده یاسوج گفت: شرکت طبیعت زنده با ۲۵٠نیرو به صورت مستقیم در حال فعالیت است.

گرجی با بیان اینکه محصولات شرکت طبیعت زنده علاوه بر داخل کشور به خارج از کشور نیز صادر می شود، افزود: سالانه محصولات آرایشی بهداشتی به کشور‌های عراق افغانستان و سوریه صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال خط تولید مواد شوینده در شهرک فرودگاه راه اندازی می شود، ادامه داد: ۱۸٠نوع محصولات آرایشی و بهداشتی در این شرکت تولید می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.