معرفی برگزیدگان مرحله استانی سومین مسابقات ملی کتاب سه‌دقیقه‌ای

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان گفت: برگزیدگان مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه‌دقیقه‌ای در دو بخش آزاد و ویژه معرفی شدند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان گفت: در این مرحله از مسابقات صفورا طاهری از دانشگاه اصفهان، محمدرضا سیدی از دانشگاه هنر و زینب طاهری از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به ­ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و به مرحله بعد راه یافتند.


محمدرضا رهبری افزود: در سومین دوره این مسابقات، ۱۶ شرکت‌کننده از دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی اصفهان، صنعتی اصفهان، آزاد اسلامی واحد اصفهان، هنر اصفهان، هشت بهشت و شهید چمران اهواز در دو بخش آزاد و بخش ویژه با موضوع معماری و شهر‌سازی ایرانی و اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند.


او با بیان اینکه تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی و اجرای برنامه‌هایی با هدف ترویج کتاب­خوانی از محور‌های اصلی فعالیت­‌های انتشارات جهاددانشگاهی است، گفت: برگزاری نشست‌های فصل سخن با محوریت گفتگو درباره کتب علوم انسانی و تشکیل گروه‌های مطالعاتی و تخصصی کتابخوانی در دانشکده‌ها با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تربیت مربیان مروج کتابخوانی، از جمله این برنامه‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.