معاون فنی وبازرگانی شرکت ملی پست گفت: با افزایش خرید و فروش‌های اینترنتی ارسال سرانه مرسولات پستی افزایش می‌یابد.

محمد احمدی معاون فنی وبازرگانی شرکت ملی پست با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت، گفت: «با افزایش دقت و نظارت در تمامی مراحل عملیات پستی شاهد ارتقای کیفیت خواهیم بود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی گفت: برای گذر از وضعیت فعلی و بقای شرکت ملی پست باید از فناوری‌های نوین در راستای خدمت رسانی بهره‌مند شویم.

وی افزود: بدین منظور برنامه‌های مدونی در دستور کار است که از آنجمله می‌توان به انعقاد قرارداد توزیع لاستیک بارز کرمان اشاره کرد.

احمدی با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای پست در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: «با تلاش و اهتمام همه جانبه کارکنان شبکه پستی با هدف افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست  با اشاره به توسعه سرانه خریدو فروش در حوزه کسب و کار‌های اینترنتی بیان کرد: باید از موفقیت‌های پست در این حوزه الگوبرداری شود.

احمدی گفت: عرضه تایر به مصرف‌کنندگان به روش تقاضای اینترنتی و ارسال آن توسط شبکه پستی در سراسر کشور مزایای فراوانی دارد که از آنجمله می‌توان به عدم محدودیت مکانی و زمانی، افزایش فروش تولیدکنندگان، حذف واسطه‌ها، کاهش قیمت تمام شده و در نهایت برقراری عدالت اجتماعی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۷۰ درصد از ترافیک پستی را کالا‌های تجارت الکترونیک تشکیل می‌دهد؛ افزود: درحال حاضر فعالیت اصلی پست خدمت‌رسانی به تجارت الکترونیک است، از این رو با پررنگ‌تر سبد‌های خرید آنلاین مردم، فروشگاه‌های اینترنتی و تولیدکنندگان سرانه مرسولات پستی در این بستر افزایش خواهد یافت.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست اظهار داشت: فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کار‌های مجازی امروز نقش پررنگی در تامین کالا‌های مورد نیاز شهروندان دارند و شرکت ملی پست ایران نیز در همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی در سرعت بخشیدن و تسهیل فرآیند ارسال این محموله‌ها و رونق فروشگاه‌های اینترنتی برای مشتریان نقش مهمی دارد.

 

برچسب ها: پست ، پست هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار