بازیکن مس کرمان معتقد است این تیم با نتیجه‌گیری در بازی‌های دشوار پیش روی خود در لیگ برتر می‌ماند.

مس کرمان پس از سه شکست متوالی در لیگ برتر و همچنین با توجه به نتیجه‌گیری صنعت نفت آبادان در خطر سقوط قرار گرفته و نیاز مبرمی به پیروزی در بازی آینده خود برابر تراکتور دارد. علی تهامی، بازیکن مس کرمان، در خصوص شرایط این تیم به خبرنگار ما گفت: درست است که تنها یک امتیاز بیشتر از نفت آبادان داریم و این تیم اختلاف هشت امتیازی خود را جبران کرد، اما هنوز سرنوشت ما دست خودمان است و قطعا از بازی‌های آینده امتیاز می‌گیریم و در لیگ برتر می‌مانیم. ما به بازی‌های حریفان توجه نداریم و به دنبال نتیجه‌گیری در بازی‌های خودمان هستیم.

او با اشاره به شکست برابر مس رفسنجان که باعث شد مس کرمان در خطر سقوط قرار بگیرد، توضیح داد: در آن بازی تمام بچه‌ها تلاش خودشان را کردند، اما همین که نفت آبادان اختلاف امتیاز را جبران کرده، تمرکز ما را به هم زده و در آن مسابقه هم تمرکز کافی را نداشتیم. ما موقعیت‌هایی ایجاد کردیم، اما بدشانس بودیم و حالا هم آن بازی را فراموش کردیم و انشاالله نتیجه بگیریم تا تیم در لیگ برتر بماند.

تهامی با تاکید بر اینکه بازیکنان مس از روحیه بالایی برخوردار هستند، گفت: با صحبت‌هایی که آقای حسین‌خانی با ما داشتند، در طول این هفته با انگیزه بالایی تمرین کردیم و قطعا در بازی این هفته روحیه بالای ما دیده می‌شود. در وقفه‌ای که به خاطر جام حذفی در لیگ ایجاد شد، ریکاوری خوبی داشتیم و بچه‌ها انرژی مضاعفی گرفته‌اند و همه برای ماندن تیم در لیگ برتر یک‌دل شده‌ایم.

این بازیکن سپس تاکید کرد: ما نتوانستیم در اولین سال حضور تیم در لیگ برتر انتظارات را برآورده کنیم، اما آقای حسین‌خانی واقعا برای تیم تلاش می‌کنند و ما تلاش‌های ایشان را برای روحیه دادن تیم می‌بینیم و ما هم تلاش می‌کنیم تا در زمین جواب زحمات ایشان را بدهیم.

او درباره بازی با تراکتور بیان کرد: تراکتور جزو معدود تیم‌هایی است که در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کند، اما ما آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را در کرمان حفظ کنیم و تا حدودی خیال خودمان و هواداران را راحت کنیم.

تهامی در خصوص ادعای باشگاه مس مبنی بر اینکه تمایل دارند نفت در لیگ برتر بماند، عنوان کرد: در بازی ما با صنعت نفت یک پنالتی برای ما گرفته نشد و همین هم سرنوشت تیم ما را تحت تاثیر قرار داد؛ با آن اشتباه، اختلاف امتیاز هشت امتیازی، به پنج امتیاز رسید و روحیه تیم ما به هم ریخت و آن‌ها هم از نظر روحی به شرایط خوبی رسیدند. آن مسابقه واقعا ما را اذیت کرد و پس از آن شرایط تیم ما بحرانی شد، اما به هر حال می‌پذیریم که اشتباه سهوی بوده و امیدواریم تکرار نشود. یک اشتباه کوچک داور باعث شد تا تیم ما خیلی ضرر کند. امیدوارم در سه بازی آینده کمیته داوران بهترین داوران خود را برای بازی‌های ما و نفت آبادان انتخاب کند.

بازیکن مس کرمان درباره بازی سرنوشت‌ساز این تیم در هفته پایانی لیگ برتر برابر سپاهان گفت: همانطور که دیدید ما در بازی رفت برابر پرسپولیس و استقلال در کرمان عملکرد بسیار خوبی داشتیم و با این شرایط قطعا می‌توانیم از سپاهان هم امتیاز بگیریم. ما در زمین خودمان به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. البته فعلا به بازی تراکتور و سپس به ملوان و سپاهان فکر می‌کنیم، اما قطعا در هفته پایانی هم حریف از پیش باخته‌ای نیستیم و چه بقایمان قطعی شده باشد و چه در خطر باشیم، با تمام وجود بازی می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار