سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: با تجربه بیش از دو دهه شورا‌های اسلامی شهر و روستا می توانیم هم از دستاورد‌ها و عملکرد مثبت این شورا‌ها صیانت کنیم و هم موانع، نقاط ضعف و آسیب‌ها را برطرف کنیم.

عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: تجربه ۲۳ ساله شورا‌های اسلامی شهر و روستا بازه زمانی مناسبی است که امروز بتوانیم هم از دستاورد‌ها و عملکرد مثبت این شورا‌ها صیانت کنیم و هم با نگاه راهبردی موانع، نقاط ضعف و آسیب‌ها را شناسایی و آن‌ها را برطرف کنیم.

کاظمی در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها در شهرستان البرز با تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری، شورا‌ها و دهیاران و شورای روستا‌ها در سراسر استان اظهار داشت: نحوه عملکرد مدیران شهر و روستا رابطه مستقیم با سرمایه اجتماعی و افزایش رضایت عمومی دارد و به خوبی شاهدیم در جایی که مدیران این حوزه تصمیمات درست و عملکرد خوبی دارند به طرز محسوسی رضایت جامعه افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: شورا‌های شهر و روستا پل ارتباطی مستقیم و مستحکم بین مردم و حاکمیت هستند و قطعا دولت سیزدهم در راستای حمایت و ارتقای این نهاد تلاش مضاعف خواهد داشت.

کاظمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیگیری موضوعات مرتبط با تقسیمات کشوری و افزایش سرانه‌ها را یکی از اولویت‌های شهرستان البرز برشمرد و افزود: تقویت بنیه و زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی، حل مشکلات کارگری در شهر صنعتی، پیگیری حل معضلات اجتماعی و فعال سازی ظرفیت‌های مردمی از دیگر موارد مهمی است که در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در سطح این شهرستان پیگیری خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی از حضور مستمر خود و مجموعه این معاونت در شهرستان‌ها خبر داد و اظهار داشت: برای هر کدام از شهرستان‌های استان یک میز ویژه برای پیگیری مسائل پیش بینی خواهیم کرد تا بتوانیم ضمن رصد دقیق مشکلات، مسائل مردم را پیگیری کنیم.

کاظمی گفت: پیگیری و نظارت از ارکان مهم مورد تاکید ریاست محترم جمهور است و باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت این نظارت همگانی در همه حوزه‌ها فراهم شود.

در همایش گرامیداشت روز ملی شورا‌ها در شهرستان البرز ضمن ارائه نقطه نظرات توسط نمایندگان شورا‌های روستایی و شهری، از شهرداران، اعضای شورا‌های شهر و روستا و اعضای شورای شهرستان تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.