امروز علی عسکری به عنوان مدیرکل جدید بندر خرمشهر معارفه شد.

امروز طی آیینی از زحمات نورالله اسعدی مدیرکل سابق بندر اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تقدیر و علی عسکری به عنوان مدیر کل جدید این اداره معارفه شد.

آقای عسکری دارای کارشناسی کارشناسی ارشد در رشته علوم دریانوردی با گرایش حمل‌ونقل دریایی از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است و پیش از این رئیس اداره فناوری و اطلاعات بندر امام خمینی (ره) بود.

 ، عضویت در کمیته‌های اجرایی پدافند غیرعامل و صرفه‌جویی و جذب درآمدهای بندری، بخشی از سوابق اجرایی مدیرکل جدید بندر خرمشهر می باشد.

امام جمعه خرمشهر در این آیین بندر خرمشهر را دارای جایگاه ویژه ای دانست و بر استفاده از طرفیت آن برای ارتقای اقتصادی کشور استفاده کرد
حجت الاسلام والمسلمین عادل پور با اشاره به اینکه همه مدیران بندری تا امروز هر کدام تلاش هایی برای رسیدن به این هدف داشته اند گفت: کارهای باقی مانده نسبت به چشم انداز بندر خرمشهر باید تکمیل شود، و در سال رشد تولید ظرفیت بندر برای صادرات کالاها بیشتر شود.

اسلامی معاون امور بندری و اقتصادی  بنادر و دریانوردی کشور نیز از ایجاد مسیرهای جدید اقتصادی دریایی در شمال و جنوب کشور خبر داد و گفت: در شمال بیش از ۳۰ میلیون تن تخلیه و بارگیری و در جنوب که اغلب در خوزستان است ظرفیت آن بیش از این آمار در سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.