باحضور استاندار در دومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم در دبستان دخترانه شاهد نیک اندیشان ناحیه یک یزد نواخته شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در این مراسم با تبریک هفته و روز معلم به فرهنگیان و معلمان سراسر استان یزد گفت: معلمی شغل انبیا است و ردایی فاخرتر، با عظمت‌تر و زیباتر از معلمی در عالم وجود ندارد.

او به اهمیت نقش و جایگاه معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: معلمی یک نماد است، نماد عشق ورزی، اندیشه ورزی، بالندگی و پیشرفت و ما سرمایه‌ای ارزشمند‌تر از کودکان، نوجوانان و جوانانمان نداریم و معلمان وظیفه هدایت، تعلیم و تربیت ارزشمندترین دارایی هرجامعه‌ای را برعهده دارند.

استاندار گفت: اگر دانش آموزان درست هدایت شوند و تحت تعلیم و تربیت قرار گیرند همه مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به دست آنان حل می‌شود.

فاطمی افزود: آینده توسعه انقلاب اسلامی در گرو رشد و پویایی آموزش و پرورش است.

محمد کاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد هم در این مراسم گفت: زنگ سپاس معلم فرصتی است که نعمت دانایی، توانایی، عبودیت، اندیشه ورزی و تلاشگری و نعمت به فعل رساندن هر آنچه که خداوند تبارک و تعالی در وجود انسان‌ها قرار داده و از سوی دستان پاک و دل پر مهر معلم عینیت پیدا می‌کند را به جامعه یادآور شویم.

او افزود: زنگ سپاس معلم، برای معلم هم فرصتی است برای یادآوری مسئولیت خطیر و بزرگی که بر عهده او گذاشته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به عنایت رهبرمعظم انقلاب اسلامی در نشست اخیرشان با معلمان اشاره کرد و رصد خوب و دقیق ایشان نسبت به آموزش و پرورش را هم نشان دهنده حرکت‌هایی دانست که تاکنون صورت گرفته و هم کار‌هایی که از طرف جامعه، معلمین و دانش آموزان باید با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.