تفاهم نامه ساخت ۵ فضای آموزشی در خوزستان منعقد شد

تفاهم نامه ساخت ۳۸ کلاس درس در قالب ۵ مدرسه واقع در مناطق مختلف استان خوزستان با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، تفاهم نامه ساخت ۳۸ کلاس درس در مناطق مختلف استان با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد، یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر، یک مدرسه ۷ کلاسه در کوی شهید تاراس، یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای دو گچه میداود شهرستان باغملک، مدرسه ۷ کلاسه کوی شهید رضائیان شهرستان صیدون و یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای طالقانی شهرستان رامهرمز با مشارکت بنیاد مستضعفان احداث و  به بهره برداری برسد.

سعیدی پور  مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در مراسم امضای این تفاهم نامه ضمن قدردانی از مشارکت بنیاد مستضعفان در امر مدرسه سازی، گفت: تلاش می‌شود بخشی از مشکلات و کمبود فضا‌های آموزشی را با همراهی خیرین حقیقی و حقوقی رفع نمائیم.

به گفته او،  اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تکمیل این پروژه‌ها بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال است که ۲۰۰ میلیارد ریال آن توسط بنیاد مستضعفان تعهد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار